Hittar du inte det du söker, har du några frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig.
Artiklar från ClearOn
Mitt i prick när reklamen blir en del av mobilspelet
Mitt i prick när reklamen blir en del av mobilspelet Det är inte lätt att nå igenom bruset med sitt reklambudskap i dag. Men svenska Flarie har tagit fram en [...]
Kuponger på nytt sätt blev succé för Dafgårds
Kuponger på nytt sätt blev succé för Dafgårds Dafgårds tog till ett nytt grepp för att promota sin nya lyxlasagne. En kombo av tv-reklam på bästa sändningstid och gratisprover via [...]
Toppar och dalar – så påverkas handlarna av corona
Toppar och dalar – så påverkas handlarna av corona Mångdubblad ökning av antalet anställda för att hinna med, halverad omsättning när kundunderlaget försvann och från nederlag till framgång tack vare [...]
Möt installatören som lever och andas Wave
Möt installatören som lever och andas Wave Först drev han en egen videobutik och var kund hos Wave i fem år. När butiken såldes gick han över till ”andra sidan” [...]
Kupong effektivast i längden
Kupong effektivast i längden Frida Åkerlund på Retail Academics vet vad som lönar sig i längden Intressanta insikter, baserade på fakta. En ny studie visar att kuponger är en [...]
Nyheter i Plusgirot = möjligheter för ombuden
Nyheter i Plusgirot = möjligheter för ombuden Nu förtydligar Nordea för sina kunder att de kan lösa in Plusgiroavier i ClearOn-anslutna butiker. För ombuden betyder det en möjlighet att tjäna [...]
Pandemin taggade Direkten Gillbergs att hitta nya lösningar
Pandemin taggade Direkten Gillbergs att hitta nya lösningar Ett annorlunda år går mot sitt slut. Alla har påverkats av corona på ett eller annat sätt. För kompanjonerna och Kassagirot-ombuden Anders [...]
Så blev det enklare för Essity att kompensera kunden
Så blev det enklare för Essity att kompensera kunden Från papperscheckar som skickades ut med vanlig post till digitala kompensationscheckar som kunden får i sin telefon i realtid. För [...]
Kuponger vid recepten på Köket.se – lyckat drag för Orkla
Kuponger vid recepten på Köket.se – lyckat drag för Orkla 68 procent fler klick än på en vanlig displayannons. Det blev resultatet när Orkla testade digitala kuponger på Köket.se, en [...]
Trendrapport: Swish ökar bland 65-plussare
Trendrapport: Swish ökar bland 65-plussare Att betala med Swish blir allt populärare och används nu oftare än kontanter. Det visar en färsk rapport från Riksbanken. Trenden drivs på av pandemin, [...]