Hittar du inte det du söker, har du några frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig.
Artiklar från ClearOn
Nytt kassasystem för Nära Dej i Överturingen tack vare investeringsstöd
Nytt kassasystem för Nära Dej i Överturingen tack vare investeringsstöd Nära Dej-butiken Träffpunkt Haverö är bygdens knutpunkt och en lokal samlingsplats för byborna. I höstas tog de nya ägarna Josefine [...]
Fem tips till handlare – så jobbar du smartare med kuponger
Fem tips till handlare – så jobbar du smartare med kuponger De ökar försäljningen utan att ta av din marginal och de fångar kundernas uppmärksamhet i hyllan. Att kuponger är [...]
Handlarens bästa tips för en lyckad kupongkampanj
Handlarens bästa tips för en lyckad kupongkampanj Att samarbetet mellan leverantör och butik funkar är avgörande för hur mycket du säljer. Här ger erfarne handlaren Mickey Dahl sina bästa tips [...]
Svängigt coronaår för kedjorna inom Servicehandeln – så tacklar de pandemins effekter
Svängigt coronaår för kedjorna inom Servicehandeln – så tacklar de pandemins effekter Stort uppsving för handlare i glesbygden och på mindre orter, men desto tuffare tider för gränshandeln och centralt [...]
Dags att nominera din favoritleverantör till Dagligvarugalan
Mona Johansson, chefredaktör på Fri Köpenskap Dags att nominera din favorit-leverantör till Dagligvarugalan Den 30 september går årets Dagligvarugala av stapeln, men redan nu är det hög tid att nominera [...]
Hemligheten bakom hälsojuicen RÅ:s lyckade kupongkampanj
Hemligheten bakom hälsojuicen RÅ:s lyckade kupongkampanj 43 procent inlösta kuponger – det är resultatet av hälsojuicen RÅ:s första kupongkampanj. Ett bra erbjudande i kombination med en iögonfallande kupong och en [...]
Så lyckades nya butiksägarna öka försäljningen – satsade allt på MoneyGram
Veronica Krantz och Pia Andrésen på Direkten Tobakshörnan i Jönköping Så lyckades nya butiksägarna öka försäljningen – satsade allt på MoneyGram Coronaåret till trots kan Veronica Krantz och Pia Andrésen [...]
Torbjörn ser till att priserna i din Wavekassa alltid stämmer
Torbjörn ser till att priserna i din Wavekassa alltid stämmer Ny glassäsong betyder nya glasspriser – som måste in i kassasystemets artikelregister för att du ska få rätt betalt av [...]
Våga vara frågvis – och skriv alltid ner svaren
Våga vara frågvis – och skriv alltid ner svaren Att känna sin kund är grunden i en trygg och säker Kassagirottjänst. Det gör du bäst genom att ställa rätt frågor, [...]