Kontakta oss

Hittar du inte det du söker, har du några frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig.

Ehrmann hyllar ClearOns smarta allt-i-ett-lösning för kuponger

25 september, 2023

Ehrmann hyllar ClearOns smarta allt-i-ett-lösning för kuponger Det är enkelt, effektivt och leveranssäkert. Mejeriföretaget Ehrmann låter ClearOn sköta hela produktionen av företagets kuponger – från formgivning till tryck. ”Det är [...]

Läs mer

”Kuponger är en viktig service till våra kunder”

25 september, 2023

”Kuponger är en viktig service till våra kunder” För Ica Maxi Hälla i Västerås, som är Sveriges tredje största Ica Maxi-butik, är kuponger en självklar och viktig service till kunderna. [...]

Läs mer

Tidsbesparande och smidigt – så löser Arla Ko Eko höstkampanjen

25 september, 2023

Tidsbesparande och smidigt – så löser Arla Ko Eko höstkampanjen När Arla Ko Eko kör sin interaktiva höstkampanj håller ClearOn i alla trådar – från att ta fram kampanjen och [...]

Läs mer

Nollparts- och förstaparts-data

21 juli, 2023

Detta är ett blogginlägg från vår samarbetspartner Qualifio. Texten är direkt översatt från engelska   Vad du behöver känna till om nollparts- och förstaparts-data i en cookiefri värld   Marknadsförings-världen står [...]

Läs mer

Skillnad nollparts- förstaparts-data etc

21 juli, 2023

Detta är ett blogginlägg från vår samarbetspartner Qualifio. Texten är direkt översatt från engelska   Förstapartsdata - vad är det och varför är det så viktigt för marknadsförare? Förstapartsdata definieras [...]

Läs mer

Datainsamlings-strategier

20 juli, 2023

Detta är ett blogginlägg från vår samarbetspartner Qualifio. Texten är direkt översatt från engelska   Vad är en datainsamlingsstrategi? Metoder, verktyg och tekniker Definition Datainsamling är processen att samla in, [...]

Läs mer

Gamification – varför det är så viktigt för marknadsförare

4 juli, 2023

Detta är ett blogginlägg från vår samarbetspartner Qualifio. Texten är direkt översatt från engelska.   Gamification - varför det är så viktigt för marknadsföring Gamification är ett begrepp som har [...]

Läs mer

Atrias In store Marketing Manager: ”Kuponger levererar alltid”

9 maj, 2023

Atrias In store Marketing Manager: ”Kuponger levererar alltid” ”Kuponger är det kampanjverktyg som alltid fungerar.” Det säger Filip Bergman, In store Marketing Manager på Atria. Han vet vad han talar [...]

Läs mer

Spendrups smarta digitala lösning som ersätter personalbutiken

9 maj, 2023

Spendrups smarta digitala lösning som ersätter personalbutiken När huvudkontoret flyttade till nya lokaler i stan fanns det inte längre plats för en fysisk personalbutik där medarbetarna kunde hämta ut sina [...]

Läs mer

Lantmännen bygger butiksrelationer med innovativa digitala kampanjer

9 maj, 2023

Lantmännen bygger butiksrelationer med innovativa digitala kampanjer Det är nytt, det är annorlunda och det bygger relationer. Lantmännen fick bra draghjälp inför våffeldagen av sin Swisha en våffla-kampanj. ”Både butikerna [...]

Läs mer