Hittar du inte det du söker, har du några frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi till dig.
Artiklar från ClearOn
Planera för lönsam tillväxt under hela året med ClearOns årshjul
Planera för lönsam tillväxt under hela året med ClearOns årshjul Att skapa framgångsrika kampanjer handlar inte om enstaka insatser, utan om att arbeta strategiskt och långsiktigt. Genom att planera [...]
Butikstester visar – så påverkar kuponger köpbeteendet
Butikstester visar - så påverkar kuponger köpbeteendet Hur påverkar kuponger egentligen vårt köpbeteende? Inom ramen för vår insiktsserie “Clear Insights” har vi genomfört en omfattande studie i ICA-butiker för [...]
Dagligvaruhandeln i förändring – utmaningar och möjligheter
Dagligvaruhandeln i förändring – utmaningar och möjligheter Under 2024 har dagligvaruhandeln genomgått förändringar, vilket skapar både utmaningar och möjligheter för varumärken. För att bibehålla konkurrenskraften är det avgörande att [...]
Swisha lite snällhet, sprid glädje i jul
Swisha lite snällhet, sprid glädje i jul Av pepparkakor blir man snäll – det vet alla. Och på julen ska vi vara extra snälla, inte minst mot de som [...]
Lockar tusentals tävlande
Lockar tusentals tävlande Skanna QR-koden och tävla om ett gratis tandläkarbesök och andra fina priser. Så löd uppmaningen från Sensodyne i vårens butikskampanj. Gensvaret blev stort – närmare 9000 [...]
Så har Ica ökat kundernas engagemang med Engage
Så har Ica ökat kundernas engagemang med Engage Ett år har gått sedan Ica och ClearOn förstärkte samarbetet kring mobila kuponger och interaktiva marknadsföringstjänster. ”Det har gått väldigt bra [...]
Godis som gör gott för fler än en hund
Godis som gör gott för fler än en hund Skänk en slant till välgörenhet och bjud samtidigt din fyrbenta vän på något riktigt gott. Det uppmanar Best Friend i [...]
Fysisk kupong i butik fortsatt hett
Fysisk kupong i butik fortsatt hett Hur väl står sig en traditionell papperskupong jämfört med en digital kupong som enbart kan hämtas på en hyllvippa i butikshyllan, och som inte [...]
Från papper till digitalt – ett lyft för knäckejättens kundvård
Från papper till digitalt – ett lyft för knäckejättens kundvård Övergången till den digitala kundvårdstjänsten Customer Care sparar både tid och pengar för Leksands knäckebröd. På köpet har de fått [...]
Kreativt och kul när Celsius skapar virala 360-kampanjer
Kreativt och kul när Celsius skapar virala 360-kampanjer För funktionsdrycken Celsius är ingen kampanjidé för crazy. De arbetar i en kategori som växer supersnabbt och där konkurrensen är hård. Därför [...]